środa, 12 września 2012

Notes z odrobiną słońca

Witajcie, pogoda za oknem nas dziś nie rozpieszcza, mam więc nadzieję, że rozgrzeję Was nieco moim notesem:) A to dlatego, że papier wytłoczyłam i pocieniowałam trochę na wzór promieni słońca. Całość jest jednak przełamana ciemnymi akcentami, kilkoma metalowymi dodatkami i koronką.


Wszystkie okładki oklejone są papierem Summer & Latte 02, a w środku z papieru brokatowego zrobiłam kieszonki na tagi, również wykonane z papierów S&L.



Tekturki są rozcięte i potuszowane czarnym tuszem oraz pomalowane przezroczystą farbą pękającą (farba jest też na innych elementach okładki).


Tło pocieniowałam za pomocą Distressów i chlapnęłam nieco mgiełkami. 



Dziękuję za obejrzenie mojego notesu, mam nadzieję, że Wam się spodoba:)



Pozdrawiam ciepło:)


Produkty użyte do powyżej pracy:

Summer&latte 02Summer&latte 06
 Wycinanki tekturowe "Summer&latte"  Wkłady do notesów 10x15cm Karton 100% brokatu-czarny

1 komentarz :