piątek, 22 lutego 2013

LO na dobry początek

Witajcie!
Na wstępie chciałabym bardzo podziękować za przyjęcie do tak wspaniałego DT.
Z tej okazji przedstawiam Wam mój layout, który stworzyłam aby upamiętnić ostatnie szczęśliwe dni, pełne zmian i nowych możliwości.
Hello! At the beginning I would like to thank for admission to such a great DT.
On this occasion, I present to you my layout that I created to commemorate the last happy days full of changes and new opportunities.

Pracę stworzyłam na bazie wspaniałej kolekcji Vintage Memories, która oczarowała mnie swoją delikatnością.
For this layout I used the newest "Vintage Memories" collection designed by Novinka which charmed me with its delicacy.


 
Do ozdoby użyłam tekturek z kolekcji Summer&Latte  oraz kilka kwiatków wyciętych z płótna craftowego, które potuszowałam delikatnie i pomalowałam farbami akwarelowymi.


I decorated the notebook with a chipboards from the Summer & Latte collection and some flowers cut from the craft canvas, which I distress and painted watercolor paint.




Materiały których użyłam
I used :













Pozdrawiam ciepło
Warm wishes

4 komentarze :