środa, 3 kwietnia 2013

Ozdobna szkatułka/Decorative casket

Ostatnio w sklepie zobaczyłam urocze drewniane szkatułki i od razu pomyślałam,
że fajnie wyglądałby ozdobione papierem.Więc kupiłam i postanowiłam spróbować jedną z nich ozdobić w klimacie Vintage/ Shabby Chic. 
Drewnianą szkatułkę okleiłam papierem Vintage Memories,
taśmą dekoracyjną Washi, koronką i kwiatami. 

W szkatułce będę przechowywać drewniane szpulki z koronkami.

Recently, the store saw a lovely wooden box and immediately thought,
that would look nice decorated papierem.Więc bought and decided to try one of them to decorate in a climate of Vintage / Shabby Chic. Wooden box with paper tagged Vintage Memories
Washi decorative tape, lace and flowers.

I will keep the gift box, wooden spools of lace.




W pracy użyłam:
At work I used:

Vintage Memories 03  Kwiat gardenii 06 - 5 szt, rozmiar  4,5 cm  Koronka bawełniana- 12mm - biała Klej magic z aplikatorem  Taśma papierowa - napisy


Ciepło Was pozdrawiam-Peninia*
Heat greet you-Peninia

5 komentarzy :