niedziela, 15 września 2013

Gość studio75 - Paulina Parecka / GD Paulina Parecka

Dzisiaj jako gościnna projektantka STUDIO 75
mam przyjemność zaprezentować prace
wykonane właśnie z papierów tej marki .


Mam na imię Paulina vel Hand made by Wisnia.
 Jestem żoną oraz mamą  4 letniego rozrabiaki Filipa.
Od dzieciństwa ciągnęło mnie do robótek ręcznych, pod okiem mamy
uczyłam się podstaw krawiectwa i haftu.
Potem był decoupage, ręczne wykonywanie świec i biżuterii  a teraz pochłonął mnie scrapbooking,
 ale ciągle próbuję czegoś nowego. 
Moim hobby jest również pieczenie i dekorowanie tortów.

Gościnny udział w STUDIO 75
jest dla mnie dużym wyróżnieniem za które dziękuję.

Pierwszą kartkę wykonałam z papierów:

Vintage Memories 03

Vintage Memories 06

Vintage Memories 01







Do wykonania  tej kartki użyłam papieru z nowej kolekcji 

Rozalia w ogrodzie 04

użyłam również tekturki





A te powstały z mojej chyba ulubionej kolekcji

Winter time 01








5 komentarzy :