czwartek, 21 listopada 2013

Jesienne inspiracje od Wiosanki / Autumn creations by GD Wiosanka

Witajcie :-)
Na ten szary,listopadowy dzień przygotowałam dwie, pogodne, kwadratowe prace :-) Scrapa i kartkę. Łączy je kształt i... chlapania :-)

Hello!
For this gray, november day I prepared two cheerful projects. Layout and a card. Both have the same shape and... paint splashes :-)







Do wykonania tego jesiennego scrapa użyłam papierów z kolekcji Rozalia w ogrodzie 
 oraz Przy kominku :-) Obowiązkowo dodałam jedną z  drewnianych strzałek, które uwielbiam.

To make this autumn layout I used papers from Rosalie in the garden and Warm Wishes. I also added one of wooden arrows that I just love :-)

Kartkę zrobiłam z papierów z kolekcji Przy kominku. Na niej również umieściłam drewniane strzałki :-)

This card I also made of Warm Wishes papers. And I added some wooden arrows as well :-)

Pozdrawiam cieplutko!
Warm hugs!

wiosanka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz