środa, 29 stycznia 2014

Exploding box i pudełko prezentowe / Exploding and gift box

Witajcie Kochani :)
W dzisiejszej inspiracji chcę Wam pokazać exploding box jaki przygotowałam z okazji 50 urodzin oraz pudełko na ręcznie zrobiony zestaw kąpielowy.


Hello Dears :) 
In today's inspiration I want to show you how I prepared exploding box for the 50th birthday and gift box.



Exploding box z okazji 50 urodzin
Praktycznie w całości wykonałam go z papierów pochodzących z kolekcji Mała czarna.
Dla przełamania beży i brązów dodałam kropelkę koloru w postaci liliowych i kremowo-różowych papierowych różyczek.


Exploding box
I made almost all of it from the papers from the collection  Little black dress
For breaking beiges and browns added a drop of color in the form of lilac and creamy-pink paper roses.









Pudełko z ręcznie przygotowanym zestawem kąpielowym
Wykorzystałam same papiery z kolekcji Mała czarna.

Gift box
I used the same papers from the collection Little black dress.





Użyłam:
I used:


  

  

Pozdrawiam ciepło i życzę wielu kreatywnych chwil spędzonych ze Studio75 ;)

 I wish you many creative moments with Studio75 :)
With best wishes!







7 komentarzy :