poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Kartki ślubne / Wedding cards

Witajcie Kochani :)
Dziś przychodzę do Was z dwoma kartkami ślubnymi, które przygotowałam jakiś czas temu z papierów List miłosny.


Hello Dears :)
Today I come to you with two wedding cards. I prepared it with Love letter collection.




W drugiej kartce wykorzystałam róże z kolekcji Panna Oliwia.

In the second card I'm using roses from the collection of Miss Olivia.



Użyłam / I used: 

 
 

  

* * *
Mam nadzieję, że dołączycie do naszego wyzwania #8
I hope you will join us & play along in our challenge #8



* * *

Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wielu kreatywnych chwil spędzonych z nami :)

I wish you many creative moments with Studio75 :)
With best wishes!




2 komentarze :

  1. Śliczne cudeńka w mojej ulubionej kolorystyce( jesli o kartki chodzi). Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Romantyczne i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń