wtorek, 20 października 2015

Precious Baby Girl/Boy card by Amy

Goodmorning everyone, 
I am here two day's in a row that's because earlier this month I missed my post because my grandpa's brother his wife died {don't know how to call her}, and I didn't felt like scrapping at all.
Now I feel okay and I am scrapping again.
Today I would like to show you two cards made with the new precious Primo collection which has papers for a boy and a girl with very cute patterns on it. Maybe some of you know I really love dots on my papers and both boy/girl color has dots on them.

Dzień dobry Wszystkim,
Jestem tu drugi dzień pod rząd, ponieważ na początku tego miesiąca zabrakło mojego posta z przyczyn osobistych- zmarła bliska mi osoba i nie byłam w stanie tworzyć.
Teraz czuję się już lepiej i wracam do tworzenia.
Na dziś przygotowałam dwie kartki z nowej cudnej kolekcji Primo, w której znajdują się papiery dla chłopców i dziewczynek z uroczymi wzorami. Może niektórzy z Was wiedzą, że kocham kropki na papierach a tu są one i w wersji chłopięcej i dziewczęcej.

Precious Baby Girl/Boy:  
On both cards I used the same patterned papers which are in this collection. For me the cards i made are very simple because I normally stitch on my work or distress it this time I did none of that. 
It's was so much fun to make these cards so I hope you like them. 
Let's have a closer look: 

Na obu tych kartkach użyłam takich samych wzorów. Tym razem wykonałam proste kartki, bo normalnie wykorzystuję przeszycia lub postarzenia.
Miałam wiele radości z tworzenia tych kartek, mam nadzieję, że podobają się Wam.






Studio 75 products used: 
Użyłam:

Primo 01
Primo 01
Primo 02
Prima 02
Primo 03
Primo 03
Primo 04
Primo 04

If you love the papers I used and can't get a hold of them you could enter our Challenge #10  
GOLD & SEQUINS this month and win store credit. 

Jeśli kochasz papiery i nie możesz bez nich wytrzymać możesz wziąć udział w naszym aktualnym wyzwaniu # 10 i wygrać bon na zakupy w sklepie Studio75
Thank you so much for your visit and I'd like to wish you a wonderful & inspiring day! 
Love 

Dziękuję za wizytę i życzę Wam pięknego i inspirującego dnia!

2 komentarze :