wtorek, 13 października 2015

Złota kartka / Gold card

Złota jesień w Polsce, a u mnie złota kartka na 50 rocznicę ślubu.
Użyłam papierów z kolekcji Splash it!: Splash it 04 oraz arkusz Splash it 05 z napisami, który drugą stronę ma w pięknym, złocistym kolorze. Do zrobienia pudełka użyłam białego kartonu.

In Poland we have a golden autumn, and I have prepared a gold card on 50 wedding anniversary. 
I used papers from Splash it! collection: Splash it 04 and Splash it 05 with words, that the other side has a beautiful golden color. I made a box of white cardboard.




* * * 
Ze sklepu Studio75 użyłam: / I used from Studio75:


 

 

Zapraszam do udziału w 10. wyzwaniu:
I invite you to participate in the 10th challenge:



* * *
Wszystkiego dobrego! 

I wish you all the best!

2 komentarze :