wtorek, 12 stycznia 2016

Dwie kartki / Two cards

Bardzo się cieszę, że mogłam dołączyć do zespołu Studio75 na rok 2016. Dziękuję!
W pierwszym poście chiałabym podzielić się z Wami dwiema kartkami na różne okazje. Na obu kartkach użyłam papier z kolekcji CraftLove.

I am super exited to be a part of Studio75 design team for 2016! Thank you!
Today I would like to share two cards for two different occasions. 
On both cards I used paper form CraftLove collection.

Pierwsza kartka z okazji rocznicy z białymi kwiatami. Pomiędzy nastemplowana białą koronką a papierem dodałam białą bawełnianą tasiemkę.

The first card is an anniversary card with white flowers. I added some white cotton lace between stamped and embossed in white lace and patterned paper.


Kraft bardzo ładnie kompnuje się z białym. Chciałam spróbować dodać inny kolor i przygotowałam kartkę urodzinową z czerwonymi kwiatami. Mam nadzieję, że Wam się również spodoba.

Kraft goes very well with white. I wanted to try different color and created a birthday card with red flowers. Hope you like it too.



Products I used:




***

Serdecznie zapraszam na pierwsze wyzwanie, którego tematem jest 'vintage'!

Please join in our first challenge!


***

Serdecznie pozdrawiam.
Thank you for stopping by.
Joanna

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz