wtorek, 8 listopada 2016

Szaro-błękitny notes / A grey and blue notebook

Na dzisiejszą inspirację przygotowałem notesik w kolorze szarobłękitnym. Wybór padł na kolekcję "Marzenia Alicji". Zdecydowałem się na ozdobienie okładki kilkoma warstwami papieru, który obszyłem. Dodałem kilka tekturek i jeden duży kwiatek, dzięki któremu okładka jest nieco bardziej przestrzenna.

For my todays inspiration I made a small notebook in grey and blue color. I chose "Alice's Dreams" papers collection. I decorated cover a few layer of paper with stitching. I added a little chipboard and one big flower, so that cover isn't flat.




Na wewnętrznej części okładki dodałem dwie kieszonki, jako schowki na mniejsze i większe notatki.

Inside the cover I added two pockets for smaller and biger notes.


Użyłem: / I used:




Pamiętajcie też o naszym wyzwaniu.

You remember about our new challenge.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz