poniedziałek, 23 stycznia 2017

Specjalnie Dla Ciebie Blue Dream Card

Hello, dear friends! Olga is here! I’m delighted to post my first inspiration as a member of Studio 75 Design Team. Same as all of you, I’m in love with Studio 75 products! Among my recent favourites for sure is Alice’s Dreams collection. No wonder my first project is based on it. So here it is:

Witam drodzy przyjaciele! Tu Olga. Cieszy mnie post z moją pierwszą inspiracją dla DT Studio75. Tak jak wszyscy jestem zakochana w produktach Studio75. Wśród moich ostatnich faworytów jest kolekcja Marzenia Alicji. Nic dziwnego, że mój pierwszy projekt opiera się na tej kolekcji. Oto on:







The materials I used in my project:

        


I’m sure It’s going to be a very creative and inspiring year with Studio 75!
See you soon!

Hugs, Olga

Jestem pewna, że to będzie bardzo twórczy i inspirujący rok ze Studio75!
Do zobaczenia wkrótce!
Uściski, Olga



8 komentarzy :