środa, 12 lipca 2017

Okładka na cennik / Cover folder by Marina Gridasova

Witam wszystkich!  Po tej stronie Marina z kolejnym postem inspiracyjnym dla Studio 75 :)
Moja przyjaciółka, która jest fotografem oraz makijażystką poprosiła mnie o stworzenie pięknej okładki na cennik. Dlatego, że głównie fotografuje śluby oraz sesje miłosne okładka miała mieć charakter delikatny, romantyczny. Zdecydowałam, że wykorzystam do jej wykonania papiery z kolekcji The Rose Avenue, które są na takie okazje idealne. 

Hello everyone! Marina here with another one inspirational post with wonderful Studio75 products )))
A friend of mine (she is photographer but also make-up stylist) asked to create a beautiful cover for folder with price-list. And because she photos wedding and love-story the most the cover should look soft, romantic and tender, so I decided to use our The Rose Avenue collection, which is perfect for this theme.




 Kilka zbliżeń:a few close-ups:














Jak zwykle wycięłam kilka elemenentów z arkuszy z kolekcji i dodałam kilka motylków i ozdób wyciętych wykrojnikami. Chciałam dodać odrobinę tekstury na tło, dlatego użyłam maski oraz białej pasty do spękań. Aby dodać nieco więcej ciekawego wyglądu do projektu zawsze używam pergaminu - można na nim stemplować, embossować i nakładać pastę strukturalną, uzyskując  w ten sposób fajne elementy do stworzenia warstw w dobrej cenie. 

As usual I fussy-cutted several elements from paper print, also added butterflies and die-cuts from white cardstock. I want to add a little bit of texture on the background so use stencil and white crackle paste. To made intricate look I always use vellum - you can stamp on it, embossing or stenceling with acrylic paste and get a lot of cheap elements, but they make your work multilayered.




Materiały: / Products: 
Karton 300 gr, 30,5x30,5cm - 10 sztuk https://studio75.pl/1734-home_default/sekretny-ogrod-01.jpghttps://studio75.pl/pl/1723-aleja-roz-bloczek-papierow-15x15-cm.html
 Stencil - maroccohttps://studio75.pl/en/1378-secret-garden-04.htmlhttps://studio75.pl/pl/1380-sekretny-ogrod-06.html

Zapraszamy do dołączenia do naszego aktualnego wyzwania.
Please join in our challenge Home decor
Have a nice day!
Miłego dnia!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz