piątek, 22 września 2017

W różu i szarym / In pink and gray

Witam :)

Tym razem przygotowałam kartkę, która zrobiona jest tylko z jednego papieru The Peony Avenue 04. Nakleiłam trzy kolczyki, na których ułożyłam dwa kwiaty, a nad nimi nakleiłam kilka pasków, niektóre z nich pomalowałam gessem. Użyłam również różowej mgiełki.


This time, I prepared a card, which is made from only one paper The Peony Avenue 04 . I attached three earrings, on which I arranged two flowers. Above them, I glued on several paper strips, some of which I painted with gesso. I also used pink mist.








Materiały: /Supplies:



Czy pamiętajcie, że nadal jest czas, żeby jeszcze dołączyć do naszego aktualnego wyzwania

Remember there is still time to join our current challenge


Hugs
xxx Karasiowa




m również mgiełki różowej.

1 komentarz :