wtorek, 26 grudnia 2017

Świąteczna kartka / Christmas Card

Witajcie kochani,
Hello dears,


Zrobiłam całe mnóstwo projektów z prześlicznej kolekcji Świąteczny prezent, ale nie zrobiłam do tej pory kartki, więc zanim świętowanie się zakończy chcę Wam pokazać jeszcze właśnie kartkę. 

I made a lot of projects with the Gorgeous Christmas gift collection, but haven't made a Card, so before the celebration is over I want to show you the card I made.



To bardo prosta kartka, chciałam zainspirować Was czymś co można zrobić na ostatnią chwilę. 
This card is really simple, I wanted to inspire you with a last minute card.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba.
Hope you'll like it.



Życzę Wszystkim wesołych świąt!
Merry Christmas and Happy Holiday everyone xoxo



Użyłam: / I used:

Heavy weight cards- 15x15cm

Christmas time 01

Christmas gift 03

Christmas gift 07


Frame set , 3 pcs.




1 komentarz :